Skog-merkevareprosjektet fanger eventyrets essens med elegant og funksjonelt design for dagens friluftsentusiaster.
Det kombinerer innovasjon og slitestyrke, slik at produktene tåler moderne utforskning. Med fokus på bærekraft og stil inspirerer Skog en ny generasjon til å omfavne naturen med selvtillit.
Visuell identitets eksempel – Skog
LOGO + VISUELL IDENTITET


Skog-logoen er designet i runestil og gjenspeiler en sterk kobling til gamle tradisjoner og naturen. Den kombinerer klassisk symbolikk med et moderne preg, og står for styrke og eventyr. Dette unike designet viser Skogs fokus på å blande tidløs arv med moderne friluftsliv.
Logo konsept














Likte du den visuelle identiteten?
Rasa June – prekės ženklo strategė ir vizualinio identiteto ekspertė. Padedu verslams strategiškai augti per aiškumą, kryptį ir nuoseklų prekės ženklo kūrimą.
Rasa June
Kontaktai
+47 462 16 580
